Кошик

Доставка

Доставка здійснюється такими способами:

1) Нова Пошта

  • Доставка на відділення
  • доставка кур'єром
  • Доставка до поштомата

Розрахувати вартість доставки ви можете на сайті компанії https://novaposhta.ua/delivery

Щоб дізнатися, чи є відділення Нової пошти у вашому місті, ознайомтеся з цією карткою

2) Доставка Укрпоштою

  • Доставка Укрпошта Експрес - швидше та дорожче

Розрахувати вартість доставки експрес ви можете на сайті компанії https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-ekspres

  • Доставка Укрпошта Стандарт - повільніше та дешевше

Розрахувати вартість доставки стандарту ви можете на сайті компанії https://www.ukrposhta.ua/ua/taryfy-ukrposhta-standart

Щоб дізнатися, чи є відділення Укрпошти у вашому місті, ознайомтеся з цією карткою

Доставка здійснюватиметься за рахунок покупця.

Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника.

Термін доставки від 1 до 4 робочих днів залежно від регіону

Замовлення зроблені до 16.00 надсилаються того ж дня.

Зробити замовлення у нас дуже легко – потрібно лише заповнити форму, а це займає лише пару хвилин часу. Вкажіть своє ім'я та прізвище, e-mail та контактний телефон, не забудьте обрати своє місто. Якщо ви не будете особисто отримувати меблі, впишіть ПІБ тієї людини, яка це зробить. Пам'ятайте, заповнена форма – запорука доставки без проблем та складнощів.

На що звернути увагу.

При оформленні Замовлення уважно робіть вибір "Спосіб доставки" та "Спосіб оплати". Правильний вибір цих пунктів допоможе правильно та швидко обробити Ваше замовлення.

Як тільки товар відвантажується та оформляється на складі, вам надсилається смс-повідомлення з номером декларації на вказаний номер мобільного телефону.

Увага, послуги доставки необхідно оплачувати окремо – вони не входять у вартість товару та розраховуються в індивідуальному порядку, залежно від габаритів, ваги, дальності та способу доставки вантажу.

Сплатити послуги доставки потрібно буде в момент отримання замовлення – віддати гроші можна безпосередньо представнику кур'єрської служби.

Дуже ретельно перевіряйте та акуратно розкривайте упаковки при отриманні і якщо у вас є претензії до її вигляду чи стану, складіть акт з експедитором компанії, і вам відшкодують збитки.

Прийом товару покупцем товару

Якщо Ви оформили замовлення " післяплатою " , то при отриманні замовлення, передайте кур'єру суму замовлення (у разі доставки на Вашу адресу), або сплатіть до каси служби доставки (у разі доставки на відділення).

При отриманні замовлення:

Перевірте відповідно до артикулів та кількості товару замовлення

Переконайтеся у відсутності видимих ​​пошкоджень або слідів відкриття упаковки товарів

До моменту приймання Вами замовлених товарів від служби доставки, відповідальність за їх цілісність та збереження на 100% несе служба доставки. У разі виявлення пошкоджень упаковки, які призвели до пошкодження товару, вимагайте у представника служби доставки складання відповідного акта (Акт приймання-передачі).

Ми не зможемо прийняти претензії щодо пошкоджень товару, якщо він вже був прийнятий від служби доставки без претензій.

Без проведення процедури огляду Ви ризикуєте не помітити можливі механічні пошкодження, отримані під час транспортування.

ВАЖЛИВО:

У момент отримання замовлення від служби доставки при виявленні пошкоджень товару Ви можете відмовитися від отримання замовлення.

У такому разі обов'язково складається "Акт прийому-передачі" (бланк надається співробітником транспортної компанії), із зазначенням причин відмови (детально описуються ушкодження). Для прискорення процедури повернення або повторного замовлення ми просимо Вас обов'язково робити детальні фото пошкоджень та надсилати нам на адресу shop@moonshop.in.ua

Прийом товару покупцем

Як тільки Ви отримали товар, потрібно обов'язково перевірити все, на предмет дефектів та цілісності.

Усі претензії щодо придбаних товарів надсилайте на e-mail: shop@moonshop.in.ua

Побажання та пропозиції

Надсилайте свої побажання та пропозиції на нашу електронну скриньку: shop@moonshop.in.ua